Gage vanaf € 2.450,00

Duur In overleg
Geluid M-set -- tegen meerprijs ook andere sets
Bezetting 6 personen
Genre Abba-hits

Abba Tribute

ABBA Tribute, eerbetoon aan ABBA en de sfeer van de jaren '70 en '80. In de geschiedenis van de popmuziek heeft ABBA een leidende rol gespeeld. Wie kent geen klassieke hits als "Dancing Queen", "Waterloo", "Mamma mia", "Voulez vous" en "De winnaar neemt het allemaal". Abba is een van de meest succesvolle bands ter wereld met meer dan 200 miljoen verkochte albums (en meer dan 370 miljoen albums in totaal).

In 2013 heeft ABBA Tribute gezorgd voor de rijke muzikale erfenis van deze legendarische groep. Met 6 muzikanten garanderen ze een zeer aangename avond (avondvullend programma mogelijk), met "ja, ik kende alle nummers" repertoire. Het is muziek met een enorme herkenbaarheid en waarbij alle koren spontaan ontstaan ​​tijdens deze concerten. Ook typisch voor de muziek van ABBA is dat het veel emotie zal oproepen (van vreugde tot verdriet)! Onwaarschijnlijk goed en muzikaal perfect in balans ABBA heeft tussen 1972 en 1982 haar kenmerkende popmuziek achtergelaten. Polyfoniezang is een van de opvallende kenmerken van de ABBA Tribute om het karakteristieke ABBA-geluid te benaderen.

Samen met professionele licht- en geluidstechnici zijn ABBA Tribute in staat om de sfeer van die tijd dicht bij het origineel te benaderen. De authentieke kleding uit de jaren 70 en 80 (originele ABBA) tijdens de voorstelling maakt de indruk compleet. Hoeveel de muziek van ABBA mensen nog steeds in vervoering brengt, wordt wekelijks bewezen tijdens de concerten van ABBA Tribute. Niet alleen de generatie uit het tijdperk van ABBA zal enthousiast worden. Meer en meer jongeren volgen dat voorbeeld. Dit is het ultieme bewijs dat de ABBA-muziek van alle tijden is. Veel kunstenaars probeerden ABBA te kopiëren (inclusief Baccara enz.) Maar ze konden nooit het succes van de echte ABBA evenaren. Uit respect voor de band ABBA, probeerde ABBA Tribute zo goed mogelijk het origineel op muzikaal niveau te matchen en dit lukt volgens opmerkingen en reserveringen.

Door de Nederlandse en buitenlandse pers genoemd als een van de beste ABBA Tribute bands ter wereld en daar zijn we trots op! Hoogtepunt in 2014 was een optreden voor meer dan 15.000 mensen (Kasteeltuin-concerten in Helmond). Het was een geweldige ervaring! Door toewijding aan de originele composities en om de nodige authenticiteit te behouden blijft ABBA Tribute ovallen tussen de rest. Met twee topvocaal Dancing Queens aan de voorkant en een solide muzikaliteit achter, is succes gegarandeerd voor elke avond van nostalgie en aangename muziek voor jong en oud!

Abba Tribute voor een echte flashback naar de prachtige muzikale tijden van weleer !!

Abba Tribute

Informeer over Abba Tribute