Coverband
Duur avondvullend in overleg
Geluid C-set tot 1500 personen
Bezetting 6 personen
Genre allround

Jetset

Tien jaar geleden vonden 6 jonge, dynamische "no-nonsense guys"elkaar om een gezamenlijke passie te delen: muziek, muziek en nog eens muziek. In die 10 jaar ontstond er een club mannen waarvan de missie duidelijk werd. Ze zouden en moesten Nederland laten zien dat ze alles aan konden, nergens voor terugdeinsden en dat ze maar 1 gezamenlik doel hadden: uit respect voor muziek, uit passie voor hun instrument en uit liefde voor het vak: het publiek imponeren.

Inmiddels heeft dat geresulteerd tot een goedgevulde agenda, een website die toonaangevend is en een band die letterlijk weet hoe 'het spel' gespeeld moet worden. Stijlvolle, gedreven, humorvolle en openstaande musici die anno 2012 kunnen zeggen;’’ Wij zijn onderweg en niets houdt ons tegen! Kom maar op, wij kunnen jullie aan''. Niet alleen het up-to-date repertoire is onderscheidend van veel coverbands, maar meer nog de uitvoering daarvan.

Is er nog meer wat JetSet onderscheidt van de rest in coverland? Jawel: JetSet heeft als weinigen de beschikking over een TOP geluid door de inbreng van een TOP geluidsman, en de oogverblindende indrukwekkende lichtshow die het concept completeert tot een geheel waarvan het einde nog lang niet in zicht is. Zoals de naam al eigenlijk voor zichzelf spreekt: JetSetLive is meer dan muziek….Noem het ‘beleving’. Maar dan wel 'beleving' op het allerhoogste niveau…

JetSet beschikt over een nieuwe EAW 850 geluidsinstallatie geschikt tot 1500 personen, professionele zeer compacte randapparatuur en een zeer uitgebreide lichtshow. Hiermee is de crew in staat om op iedere locatie, in overleg met de opdrachtgever en de organisatie, de voor ieder meest optimale configuratie te bouwen. Daarnaast is deze set uitermate geschikt en compleet aangepast voor het inprikken van artiesten.

Voor grote podia of locaties die dit vereisen staat in het Showtime magazijn een EAW line-array systeem, in overleg en op aanvraag, tot uw beschikking. Met dit geluidssysteem, geschikt tot 10.000 personen, is het mogelijk het geluid zo te bundelen dat over afstanden tot 100 meter op iedere plek van de vloer het geluid dezelfde kwaliteit en hetzelfde volume heeft. Daarnaast is het mogelijk het geluid zo te richten dat buiten de tent of locatie weinig tot geen geluidshinder plaatsvindt. Hiermee kan worden voldaan aan de geluidsnormen die vergunningverleners van u, als opdrachtgever, eisen.

Jetset

Informeer over Jetset